zondag 12 juni 2011

Bingo


Het was Bingo afgelopen zaterdag!
Wat de rommelmarkt-vondsten betreft.
Zulke leuke dingetjes gevonden!
Een super leuk ouderwets-foto-snijmachientje:
En met deze koelbox,
daarmee ga je toch met plezier naar het strand!
Zelfs ik ... (ga niet zo heel graag;)

Weet je, het is na ons weekend Lille eigenlijk niet 
meer goed gekomen. De aantrekkingskracht om
rommelmarkten en kringlopen af te struinen neemt 
ernstige vormen aan;) Zo gaat er bijna geen zaterdag 
voorbij of het wekkertje gaat vroeg. Soms heel vroeg!
Thermoskan koffie mee voor onderweg en
daar gaan we dan.

Het blijft erg leuk om te snuffelen en dat te vinden
waar iemand anders geen waarde meer aan hecht.
Al een tijdje geleden heb ik dan ook besloten om
op de website een rubriek 'Brocante' te maken. Daar
staan de spulletjes met een knipoog naar vroeger.
Je kunt tenslotte niet alles 'zelf' houden, toch?
Douwe Egberts, niet gek, tijd voor koffie en dan duik
ik de tuin nog even in. De lavendel is al bijna goed en
kon het gisteren niet laten om er iets van te maken.
Dit is het geworden:
(en ook al kado gegeven;) 
Ga er nog eentje maken ...

~Wens jullie een Hele Fijne Pinksterdag~

Groetjes, Sonja



11 opmerkingen:

  1. Wat een boel leuke spulletjes heb je weer gevonden Sonja...leuk hoor.....je webwinkel ziet er goed uit....heb even gesnuffeld.....fijne zondag ! liefs Ria...xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooooh je lavendelhart is leuk zeg!!!! Zoveel lavendel heb ik helaas niet, wordt een minihartje dan:(, volgend jaar meer poten!!!

    Fijne zondag

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie spulletjes heb je gevonden, werkt verslavend he? Je lavendel-hart vind ik prachtig!!!!! Weet ik meteen wat ik met mijn eigen lavendel ga doen.

    Groetjes, Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat een mooi hart heb je gemaakt, heb je dat ijzeren hart zo ergens kunnen kopen ik heb ze nog nooit gezien. Maar dat werkt wel het fijnst denk ik. Ik vind het echt super mooi.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, je bent verslaafd:)) Maar als je met deze leuke spullen thuiskomt is het toch niet erg?
    Je hart is heel mooi geworden, mm heerlijke geur.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh..wauw..wat een mooie vondsten, die bingorondjes..leeeuuuk!!!
    En je lavendelhart ook trouwens. Ik moet er dit jaar wel aan denken de lavendel te knippen. Maar het staat nog zo mooi, zo'n paarse borderrand.
    Zeg enneh..hebben jullie er al zin in?? Dinsdag toch? Heel veel plezier hoor! Geniet ervan saampjes!
    groetjes
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohh wat een mooi hart... als je het niet erg vind ga ik het namaken...
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke spulletjes allemaal, en dat hart is prachtig!!

    Groetjs Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke spullen heb je gescoord en inderdaad... rommelmarkten afstruinen is verslavend ;) Prachtig lavendelhart!

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha,ik zie dat ik op een voor de Pinksteren postje reageer, maar supermooie vondsten, zeker is je (web) winkel een heeeeeel goed excuus om elke rommel/brocante markt te bezoeken:)

    En wat een lieverdje, lavendelhart!

    Fijne werkweek, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje.. Leuk!

Groetjes, Sonja