zondag 26 juni 2011

Bedankt...


...Juf(fen)
~voor alle goede zorgen van het afgelopen jaar~

Dat onze jongens (door jullie hulp) toch maar weer 'over' zijn.
Onze brugpieper gewoon tweede-jaars is geworden.
Groep 2 en 7 in zicht zijn voor de andere twee stoere kereltjes.
Zomervakantie is hier al in zicht, nog maar een paar 
dagen te gaan. Het eerste halve jaar is omgevlogen!
Zo'n eerste deel, dat begon met allerlei (nieuwe) 
plannetjes en deze helemaal niet zijn uitgekomen;)
We gaan nu genieten, van al onze 'vrije' tijd. 
Het is nu onze taak, om deze aankomende 
6/7 weken goed/gezellig/leerzaam door te komen
en dan vooral genieten van het nietsdoen!!
(en dat is iets waar ik veel moeite mee heb :))

Vandaag alvast een bedankje gemaakt, voor de juf:
 Fijne zondagavond!

Groetjes, Sonja




12 opmerkingen:

  1. De vakantie komt inderdaad steeds dichterbij...het schooljaar wordt afgesloten en dan lekker genieten van een aantal vrij weken! Wat een mooie zeepkettingen heb je gemaakt, daar zijn ze vast erg blij mee!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh was ik maar de juf wat schattig zeg!!
    weet ik gelijk wat ik op ameland moet gaan zoeken deze week!
    groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik zou ook willen zeggen, als ik de juf was, ook al ben ik juf, je kids zaten helaas niet bij mij, ha, ha, maar ik denk dat er bij mij ook wel lieve moeders zijn, (klinkt mss hebberig:)))maar ik bedoel het lief hoor.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kan me NIET voorstellen dat de jif dat NIET leuk gaat vinden!!! Top gedaan Son....heel erg leuk geworden!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwwww...maak je die alleen voor juffen????....pompidompidommmm....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk vakantie! Hier nog 4 weken naar school pff...mooie zeepkettingen, je verwent de juffen maar!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier duurt het nog even voor de vakantie begint, maar vandaag wel schoolreisje! Wat een prachtige zeepkettingen heb je gemaakt voor de juffen; daar zullen ze blij mee zijn.

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief bedankje, heerlijk als ze weer een stap verder zijn!

    Fijne hete dag, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wa een lief gebaar, en wat ziet het er goed uit!!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi afscheidskado Sonja! jaja het schooljaar zit er bijna weer op. Voorbij gevlogen is het! Bij ons hebben ze morgen meester en juffendag.
    Wat een schitterende vondsten heb je gedaan (vorige post) Ik ben afgelopen zaterdag nog op stellendam en ouddorp geweest, maar heb niets kunnen vinden. Ach, het huis zit al overvol, dus Jan vond het niet erg ;-)
    Fijne week,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Sonja,
    Pfffff had ik toch helemaal niet in de gaten dat je ook een blog hebt. Nou, sta ik er mooi op! Nu wordt dat makkie@home zeker niks meer. Ik ga as soon as can eens even goed op je blog rondneuzen, leuk!
    Fijne zondag!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje.. Leuk!

Groetjes, Sonja