woensdag 11 mei 2011

Aanpakken


Vandaag werd het weer eens bevestigd!
Moest echt nodig de tuin aan gaan pakken.
't is echt droevig gesteld daar, ondanks dat
ik ontzettend graag in de tuin bezig ben ...
... maar ja, die uurtjes (vrije)tijd he, vliegen voorbij
kwartel-eitjes maar vervangen door iets anders?
deze ook maar van de muur gehaald ... 
Kom op, de schop erin!
weg met die akkerpest, winde, boter- en paardebloemen
Je kunt wel wat weghalen ... wel weer reden 
voor wat nieuw groen!
Niet alles is zo somber hoor, want kijk mijn favoriet
onder de tuinplanten schiet al aardig de lucht in:
de phlomis
en kijk es, de eerste aardbeien hangen al 
over de moestuin-bakken! Hhmmm
Bijna acht uur, deze plantjes nog even in de 
bakken onder de raam, sproeien en dan ...
ga ik even koffie-hangen :-)

Fijne avond allemaal!

Groetjes, Sonja

ps we waren allebei iets vergeten vandaag *slik* ;-)

13 opmerkingen:

  1. koffie hangen????:)....lekker therapeutisch klusje dat tuinwerken....het resultaat is er naar als je weer in het laatste zonnetje staat te genieten van je verrichtingen!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zo in de tuin bezig te zijn en nieuwe plantjes te planten.
    En koffiehangen, klinkt goed!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, jullie trouwdag! Van harte gefeliciteerd!
    Ik had eerst een reactie getikt en ging daarna klikken hihi..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een bloemetjes heb je gehaald, en heb je ze allemaal al in de tuin.

    en nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe kun je dat nou vergeten????....doe je rustig aan???....tjeeee.....liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inmiddels fijn aan het koffie-hangen? Toch wel met iets lekkers erbij ter ere van... Gefeliciteerd met jullie trouwdag.

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent flink druk geweest in de tuin...als je het niet bijhoudt, wordt het inderdaad een megaklus. En akkerpest...brr...heb het hier ook in de tuin!

    Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag, ik wens jullie nog vele gelukkige en gezonde jaren toe! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O jee, je 15-jarige jubileum vergeten, nog gefeliciteerd en wat leuk die aardbeitjes in de tuin. Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooooh..gefeliciteerdhooor!!!!
    Lekker bezig geweest in de tuin zo te zien, heerlijk he! En nu maarhopen dat de vogels niet sneller zijn dan jullie als de aardbeitjes rood geworden zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja...zo gaat dat hier ook, dan kom je buiten en ineens denk je "mensenlief wat is hier gebeurd!!" :)
    Maar jij bent lekker bezig geweest....en van harte nog!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar goed dat de winkel niet ook een tuin heeft, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jááá, de vrije uurtjes vliegen voorbij,....Je hebt wel mooie foto`s gemaakt hoor!!!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sonja,
    jaaaaa ze is er weer hoor ;-)
    Mijn moeder heeft gisteren onze tuin gewied en plantjes geplant. Ik heb de buitenboel gezeemd, dus ik zit er ook weer netjes bij. Als het regent zie je alles zomaar groeien, vind je niet?
    Ik zag dat er van de herv. gem. sommelsdijk ook een rommelmarkt is volgende week.
    Bram heeft dan een tournooi, en als het 's-morgens is moet ik helaas een keer afzeggen.....
    Een heel fijn weekend,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje.. Leuk!

Groetjes, Sonja